فیلتر کن با
انتخاب رنگ
فروش به صورت
قیمت
ریال ریال
Tags
more... less
وضعیت
الکتریکی
بست
بست فشار قوی
بست فلزی
بست کمربندی پلاستیکی
لوازم یدکی
کابل
کابل افشان
جستجوی پیشرفته

لیست انواع بست ها | در برندها و سایز های مختلف | ایرانی و خارجی

نمایش 1 تا 28 از 386 مورد

دسته بندی کلی انواع بست های ایرانی و وارداتی

(مدت مطالعه 1 دقیقه)

بست فلزی

بست‌ و نگهدارنده‌ فلزی شامل انواع متنوع و گوناگون ابزارها هستند که در صنعت ساختمان‌سازی کاربرد وسیعی دارند. بست‌های فلزی یک یا چند جسم را در یک وضعیت خاص، ثابت نگه‌داشته و از حرکت این اجسام، لرزش و انحراف آن‌ها جلوگیری می‌کند. این ابزارهای کاربردی به دلیل نوع استفاده باید از جنس‌های مستحکم همچون فولاد ضد زنگ، روی، ورق گالوانیزه، آلومینیوم و مس (روکش‌دار یا بدون روکش) ساخته شوند.

بست کمربندی

بست های کمربندی پلاستیکی، همانند دیگر محصولاتی که از پلی آمید ساخته شده اند، نسبت به شرایط محیطی حساس و تاثیر پذیر هستند. بنابر این باید در محیط خشک و خنک انبارش شوند. این محصولات در کیسه های خلاء شده بسته بندی شده و ضروری است تا قبل از زمان استفاده در این نوع بسته بندی نگهداری شوند. بهترین زمان مصرف بست کمربندی پلاستیکی بعد از باز کردن بسته بندی خلاء، ۳۰ روز می باشد. تفاوت این دو نوع در مقاومت در برابر اشعه ی خورشید بوده که نوع دوم مقاومت بسیار بالاتری نسبت به نوع اول دارد. لازم به ذکر است که نوع اول با رنگ شیری رنگ در بازار یافت می شود.

بست باطری

وجود آب و بخار آب سبب مي شود سر باطري سولفاته شود. جهت جلوگيري از سولفاته شدن سر باطري ماشين حتما بايد از خشك بودن محل اتصال باطري به كابل مثبت و منفي اطمينان حاصل نمود و يا مي توان روي سر باطري ها در پوش هاي لاستيكي مناسب اين كار قرار داد.
هنگامي كه سر باطري ها سولفاته مي شوند ،جريان الكتريسيته به خوبي بر قرار نمي شود و شارژ باطري به خوبي صورت نمي گيرد و فشار زيادي به سيم هاي حامل جريان وارد مي شود كه باعث سوختگي تعدادي از اين سيم هایی مي شود كه در سرباطري ها قرار دارند.
در باطري هاي سربي ، در هنگام شارژ باطري توسط دينام اگر عمل انتقال جريان به خوبي صورت نگيرد ، زمان جوش آمدن باطري ها طولاني مي شود كه اين عمل در موارد استثنايي مي تواند سبب آتش گرفتن باطري شود آن هم بعلت زمان طولاني روشن بودن وسيله نقليه و وجود بخارات مواد سوختي كه بر اثر گرماي شديد محفظه باطري اتفاق مي افتد.

با توجه به موارد بالا، وجود سرباطری از اهمیت زیادی برخوردار است . همچنین ، بست باطری(سر باطری) برای اتصالِ کابل ماشین به باطری مورد استفاده قرار می گیرد و دارای اهمیت زیادی ست . این بست ها به مرور زمان دچار خوردگی می شوند و وظیفه خود که همان انتقال جریان می باشد را به خوبی انجام نمی دهد و موجب کاهش عمر باطری می شود. همچنین خوردگی ایجاد شده باعث لغزندگی میان کابل باطری و باطری می شود که باعث قطع و وصل شدن جریان و در نتیجه کوتاهی عمر باطری می شود. این محصول برای باطری های 12 ولت مناسب می باشد . بست های باطری با آلیاژهای مختلفی در بازار موجود می باشد که بهترین آلیاژ ، برنج می باشد که علاوه بر انتقال جریان مناسب ، دارای مقاومت و عمر بیشتری می باشد.

بست استیل

 بست فلزی شیلنگ ، بست کمربندی ، بست تسمه ای استیل ، سرباطری و...

مشاهده ادامه توضیحات ...مخفی کردن توضیحات

تنظیمات

تماس تلفنی

در صورت داشتن سوال درباره :

  • جزئیات محصول
  • مشاوره رایگان
  • خرید تلفنی
  • خرید عمده
  • نحوه ارسال بار به کل ایران
  • شرایط ارسال رایگان
  • پیشنهادات و انتقادات

شماره تماس های زیر در ارتباط باشید :

45 555 360 021

92 555 360 021

شماره موبایل جهت ارتباط و ارسال لیست خرید [ واتساپ - تلگرام -ایتا -روبیکا ] 

417  82 92 0902


آدرس ما : تهــــران - ميدان امــــام خمينی - خيابان ناصر خسرو - پاساژ ناصر خسرو - طبقه 2 - واحد 9

( با افتخار منتظر تماس شما هستیم )


ساعت تماس تلفنی با فروشگاه بازاری

  • به غير از روز های تعطيل
  • همه روزه ساعت ۹ صبح الی ۶ بعد از ظهر
  • پنج شنبه ها : ساعت ۹ صبح الی ۲ بعد از ظهر  

فهرست

اشتراک گذاری