» همتراز کاشی و سرامیک » معرفی بهترین برند کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی و آشپزخانه
مشخصات بهترین کاشی و سرامیک برای آشپزخانه
همتراز کاشی و سرامیک

معرفی بهترین برند کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی و آشپزخانه

تیر ۲۸, ۱۴۰۳ 170468

سرامیک کف مدل‌ها و انواع مختلفی دارد و در دسته‌بندی‌های بسیار متنوعی به بازار عرضه می‌شود. این محصولات امروزه اهمیت بسیار بالایی در ساختمان‌ها پیدا کرده‌اند و تاثیر بسزایی در زیبایی محیط دارند. به دنبال این تنوع برندهای بسیار مختلفی هم به تولید این محصولات مشغول هستند و کاشی و سرامیک‌های بسیار باکیفیتی را عرضه می‌کنند. از آنجا که برندهای زیادی در تولید بهترین کاشی و سرامیک نقش دارند باید درباره هرکدام از آنها اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید بهترین آنها را انتخاب کنید. به مدنبال این موضوع قصد داریم در ادامه شما را با بهترین برند کاشی و سرامیک آشنا کنیم. همراه ما باشید.

بهترین برندهای کاشی و سرامیک کف ایرانی

در ایران کارخانه‌های بسیار زیادی وجود دارند که که سالانه تقریبا ۴۵۰ میلیون مترمربع کاشی و سرامیک تولید می‌کنند که نیمی از آنها صادر نیز می‌شود که این صادرات از بهترین برند داخلی کاشی و سرامیک هستند.

جالب است بدانید برای تولید این اجناس باید منابع معدنی زیادی وجود داشته باشد که ایران یکی از غنی‌ترین منابع معدنی جهان برای تولید این متریال را در دست دارد و به همین خاطر باکیفیت‌ترین کاشی‌ها و سرامیک‌ها را روانه بازار می‌کند. پس اگر به دنبال بهترین سرامیک و کاشی هستید می‌توانید آن را از برند‌های معتبر ایرانی که در بازار وجود دارند و ما در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم استفاده کنید.

کاشی تکسرام

از نام‌های شناخته شده در صنعت کاشی و سرامیک ایران باید به کاشی تکسرام اشاره کنیم. کارخانه تولیدی این برند در استان اصفهان قرار دارد. جالب است بدانید تکسرام در سال ۱۳۷۴ با استفاده از به‌روزترین ماشین‌آلات سالانه سه میلیون مترمکعب کاشی و سرامیک تولید و به بازار عرضه می‌کرد. این برند در زمینه تولید انواع کاشی گرانیتی و کاشی پرسلانی و… در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع فعالیت دارد و محصولات بسیار باکیفیتی را به بازار عرضه می‌کند.

آشنایی با کاشی الوند برای ساختمان مسکونی

کاشی مرجان

یکی دیگر از معروف‌ترین برندهای معتبر ایرانی که به طور ویژه در تولید انواع کاشی بدنه قرمز، لعاب‌دار، ضد اسید و کاشی سرامیک تجاری و پارکینگ فعالیت دارد کاشی مرجان است. این برند فعالیت خود را از سال ۱۳۷۱ در منطقه نجف‌آباد اصفهان شروع کرده است.

کاشی مرجان از اولین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک ضد اسید، اولین تولیدکننده کاشی نما مجهز به حفره‌‎های نصب اسکوپ و اولین تولیدکننده کاشی اسلیم در ایران است و توانسته در سال‌های فعالیت خود باکیفیت‌ترین محصولات را به بازار عرضه کند.

کاشی الوند

از دیگر برند‌های شناخته‌شده‌ کاشی و سرامیک در ایران باید به کاشی الوند اشاره کنیم. کاشی الوند در زمینه تولید بهترین کاشی و سرامیک بیش از 20 سال تجربه دارد. این برند با طراحی و تولید محصولات سرامیکی با استفاده از به‌روزترین ماشین‌آلات صنعت کاشی جهان در زمینه تولید انواع کاشی‌های دیوار، سرامیک‌های کف در انواع مختلف مانند سرامیک حیاطی، سرامیک پله و … فعالیت دارد و محصولات گرانیتی خود را نه‌تنها در بازارهای ایران بلکه در بازارهای جهان معرفی کرده است. کاشی الوند همچنین دارای طرح‌های متنوعی است و محصولات خود در سایزهای مختلفی ارائه می‌دهد.

کاشی مهسرام

کاشی مهرسام یکی دیگر از بهترین مارک سرامیک و کاشی در ایران است. جالب است بدانید این برند زیر نظر شرکت کاشی الماس کویر یزد با نام مهسرام در سال ۱۳۷۶ در مهریز استان یزد شروع به کار کرده است. این برند داخلی با تولید مدل‌های مختلف کاشی گرانیتی مثل سرامیک‌های فلفل نمکی، سرامیک سلوبل سالت، سرامیک وین و … در بهترین کیفیت و بالاترین مقاومت و همچنین ضخامت بالا، محصولات خود را از دیگر برندها متمایز کرده است. مهرسام را می‌توان جزء بهترین برند کاشی در ایران نام برد.

سرامیک البرز

سرامیک البرز یکی دیگر از شناخته‌شده‌ترین برندهای تولید کاشی و سرامیک است که در چند سال فعالیت خود توانسته محصولات بسیار مرغوبی را روانه بازار کند. این برند در زمینه ساخت محصولات سرامیکی، کاشی، سرامیک مینیاتوری و همچنین موزاییک فعالیت دارد. بهتر است بدانید سرامیک البرز در تولید انواع کاشی و سرامیک به‌ویژه کاشی و سرامیک سایز بزرگ و کاشی‌های سایز کوچک مینیاتوری بسیار معروف است.

کاشی پرسپولیس

یکی از مشهورترین برندهای تولیدکننده کاشی و سرامیک که محصولات آن در رقابت با برندهای خارجی هستند کاشی پرسپولیس است. این برند فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ در یزد شروع کرده است. از محصولات تولید شده توسط این برند باید به کاشی دیواری، سرامیک کف و کاشی استخری اشاره کنیم که این محصولات را باکیفیت هر چه تمام‌تر و مطابق استانداردهای روز دنیا تولید و روانه بازار کرده است. محصولات برند پرسپولیس نه‌تنها در ایران، بلکه در بازارهای جهانی نیز عرضه می‌شوند و این برند به بسیاری از کشورهای خارجی محصولات خود را صادر کرده است.

آشنایی با بهترین برندهای کاشی و سرامیک کف ایرانی

کاشی امین

دیگر برند ایرانی تولید کاشی و سرامیک کاشی امین است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ در شهرک صنعتی میبد یزد، در زمینه تولید انواع پرسلان و سرامیک کف شروع کرده و تا به امروز محصولات مختلفی در کیفیت‌های بالا را به بازار عرضه کرده است. یکی از مزیت‌های بسیار مهمی که در این برند وجود دارد تولید پرسلان‌ها در سایزهای متعددی مثل ۳۰×۹۰، ۶۰×۶۰، ۳۰×۳۰، ۶۰×۱۲۰ است. در کنار سایر کارخانه نحوه برش زدن کاشی با همتراز کاشی و سرامیک برای درآوردن اندازه‌های مناسب اهمیت زیادی دارد.


ناگفته نماند کاشی امین تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ محصولات خود ارائه کرده است که توانسته‌ پاسخگوی سلیقه مصرف‎کنندگان مختلف باشد.

نکات انتخاب کاشی و سرامیک مناسب

بالاتر شما را با بهترین برند کاشی و سرامیک آشنا کردیم. اما لازم است بدانید هر قسمت از خانه یا دیگر مکان‌ها باید با نوع خاصی از این محصولات کاشی‌کاری شوند. به عبارت ساده‌تر کاشی که برای حمام استفاده می‌شود با کاشی پذیرایی یکی نیست و تفاوت‌هایی با هم دارند. به دنبال این موضوع قصد داریم شما را با نکات انتخاب این محصولات آشنا کنیم. همراه ما باشید.

سرامیک مناسب سرویس بهداشتی و حمام

در رابطه با بهترین سرامیک برای کف دستشویی بهتر است که آن را از نوع سرامیک‌های لعاب دار تهیه کنید. سرامیک های لعاب‌دار مقاومت بالاتری دارند و به دنبال این امر برای استفاده در کف گزینه بسیار مناسبی هستند. جالب است بدانید هر چقدر چگالی سرامیک بیشتر باشد، به مراتب از بافت مستحکم تری هم برخوردار خواهد بود.

مورد دیگری که در انتخاب بهترین کاشی و سرامیک برای دستشویی و حمام باید به آن توجه کنید درجه جذب آب است. بهترین گزینه برای استفاده در این مکان‌ها، سرامیک‌هایی هستند که حداکثر 3 درصد وزن خود آب جذب می کنند. همچنین سرامیک‌های نفوذ ناپذیر و سرامیک‌های شیشه‌ای نیز بهترین نوع سرامیک برای کف دستشویی هستند. اگر به دنبال سرامیک برای مکانی هستید که مرتبا در معرض شستشو قرار می‌گیرد استفاده از سرامیک‌هایی که نیم درصد وزن خود آب جذب می‌کنند بهترین گزینه برای این مکان هاست.

ضریب اصطکاک سرامیک این مکان‌ها باید در حد متوسط و رو به بالا باشد. به طور کلی سرویس بهداشتی از مکان‌هایی است که تماما سرامیک می‌شود، پس باید در هنگام انتخاب سرامیک کف برای دستشویی باید به رنگ و طرح سرامیک های دیوار و سقف نیز دقت کافی داشته باشید. برای زیبایی بیشتر و چشم‌نواز شدن سرویس بهداشتی بهتر است رنگ سرامیک کف با سرامیک دیوار و سقف مکمل هم باشند.

بهترین برند کاشی و سرامیک

راهنمای انتخاب سرامیک برای کف پذیرایی

همانطور که می‌دانید پذیرایی مهم ترین قسمت هر خانه است و رنگ و طرح آن یکی از مهم‌ترین عناصر در طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود. حال برای اینکه این طراحی به زیبایی هرچه تمام‌تر باشد، باید در انتخاب کفپوش پذیرایی برای آن دقت کافی داشته باشید. جالب است بدانید رنگ، ابعاد سرامیک های کار شده و طرح سرامیک کف پذیرایی می‌توان تاثیر زیادی در کوچک‌تر یا بزرگ‌تر نشان دادن فضا داشته باشد.

برای مثال استفاده از سرامیک کف با رنگ‌های گرم باعث بزرگ‌تر به نظر آمدن فضا می‌شود و بالعکس استفاده از سرامیک کف با رنگ‌های سرد پذیرایی را جمع و جورتر و کوچک‌تر نشان می دهد. همچنین اگر از سرامیک کف با ابعاد کوچک استفاده کنید فضای پذیرایی بزرگ‌تر و کشیده‌تر به نظر خواهد آمد، اما اگر از سرامیک با ابعاد پهن استفاده کنید، فضای پذیرایی کوچک‌تر و پهن‌تر نشان داده خواهد شد.

کلام آخر

در این مقاله بهترین مارک رامیک و کاشی را به شما معرفی کردیم و نکات انتخاب کاشی مناسب را برایتان توضیح دادیم. پس از اینکه کاشی مناسب را تهیه کردید برای نصب آن به ابزاری چون گوه، همتراز، کلیپس و … نیاز پیدا می‌کنید. اگر به این ابزار دسترسی نداشته و یا احساس می‌کنید در نصب سرامیک‌ها مهارت کافی ندارید حتما از یک فرد متخصص در این حرفه کمک بگیرید. امیدواریم از مطالب این مقاله لذت برده باشید.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
error: Content is protected !!