» موضوع » راهنمای استفاده از همتراز کاشی و سرامیک

راهنمای استفاده از همتراز کاشی و سرامیک

آذر ۹, -۶۲۲ 7054

خانه انجمن ها سوالات متداول در مورد تجهیرات ساختمانی راهنمای استفاده از همتراز کاشی و سرامیک

  • این موضوع خالی است.
نمایش 0 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #1873
      می پسندم
      Up
      14
      Down
      خوب نبود
      ::

      برای هر متر مربع کاشی به چند کلیپس و گوه نیاز دارم

      جدول زیر به شما کمک می کند تا هنگام استفاده از هم تراز کننده سرامیک محاسبه کنید که به ازای هر متر مربع کاشی به چند عدد کلیپس همتراز کاشی  و گوه همتراز کاشی نیاز دارید. به سادگی اندازه کاشی خود را از طریق ردیف های سیاه عمودی و افقی پیدا کنید، جایی که دو خط قطع می شوند و این تعداد قطعات مورد نیاز را به شما می دهد.

      جدول استفاده همتراز کاشی

      آیا گوه های تراز کاشی قابل استفاده مجدد هستند

      بله، گوه ها قابل استفاده مجدد هستند زیرا آنها از مواد با کیفیت تولید شده اند و می توان حداقل تا 4 بار آز آنها استفاده نمود.

      آیا سیستم تراز کننده کاشی در زمان صرفه جویی می کند

      بله، سیستم های تراز کننده کاشی برای اطمینان از یک کاشی کاری عالی طراحی شده اند، بنابراین نیازی به تراز کردن هریک به طور جداگانه با چکش لاستیکی و تراز بنایی نیست. این نه تنها باعث صرفه جویی در زمان می شود، بلکه باعث کاهش اتلاف و به حداقل رساندن هزینه های نیروی کار می شود.

      آیا باید از همتراز کاشی استفاده کنم

      یک همتراز کاشی با کیفیت و عالی به شما این امکان را می دهد تا سطوح کاشی را به خوبی نصب کنید، به طوری که یک پوشش کاملا صاف و یکدست ایجاد کنید؛ در حالی که بسیاری از مشکلات مربوط به کاشی های پارکتی و سایز بزرگ مانند ایجاد ناخونک و لبه را کاهش دهید. هنگامی که کیفیت اجرا ، زیبایی کار و سرعت نصب را در نظر می‌گیرید، بهترین راه برای اطمینان از نصب سرامیک بدون لبه، استفاده از سیستم تراز کاشی است.

       

نمایش 0 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

علی شاه قلعه

علی شاه قلعه

علی شاه قلعه هستم مهندس نرم افزار و افتخار میکنیم که از سال 1393 در سایت بازاری فعالیت میکنم و سعی میکنیم در بخش فروشگاه های حوزه صنعتی و کشاورزی و ابزار الات حرفی برای گفتن داشته باشیم.
  • ×
    error: Content is protected !!