شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 27 ساعت :
» بست کمربندی » همه چیز در باره بست کمربندی چینی با برند NSS
بست کمربندی

همه چیز در باره بست کمربندی چینی با برند NSS

اردیبهشت ۹, ۱۴۰۲ 80125

 

بست کمربندی NSS

یکی از بهترین بست‌های موجود در بازار بست کمربندی NSS  است. این مدل از بست‌ها از نوع بهترین بست‌های کمربندی هستند که در موقعیت‌های مختلفی قابل‌استفاده هستند. البته ناگفته نماند این محصول ساخت کشور چین است و جزو قدیمی‌ترین تولیدات این کشور است به‌طوری‌که این مدل از بست‌ها طرف‌داران خاص خود را در بازار ایران و جهان دارد. این بست دارای بدنه نرم و انعطاف‌پذیر می‌باشد که  سبب آسیب به سیم‌ها و کابل‌ها در هنگام جمع‌کردن آن‌ها نمی‌شود. طراحی این محصول به‌گونه‌ای است که محکم قفل می‌شود و کوچک‌ترین صدمه‌ای به دنده‌های آن نمی‌رسد. استحکامت کششی بست‌های پلاستیکی از ویژگی‌های بسیار مهمی است که برای هر فنی کار حائز اهمیت هست.

از دیگر نکات قابل ذکری که وجود دارد این است که شکل ظاهری این نوع از بست‌ها شبیه بست کمربندی تایوانی KSS است و باکمی دقت بر روی بسته‌بندی این بست ها متوجه عبارت designed in Taiwan   خواهید شد.

مشخصات بست کمربندی NSS :

  • رنگ‌بندی بست کمربندی NSS
  • ابعاد بست NSS
  • ساختار بست ان اس اس

رنگ‌بندی بست کمربندی NSS

بست‌های کمربندی ان اس اس NSS  دارای دورنگ سفید  و مشکی هستند از طرفی رنگ مشکی آن‌ها از خاصیت anti-uv برخوردار است به‌طوری‌که این ویژگی باعث مقاومت نسبتاً خوب این بست شده است که در برابر نور خورشید حالت دفرمگی به خود نمی‌گیرد. اصولاً رنگ سفید مقاومت کمتری نسبت به رنگ مشکی دارد و بهتر است در فضای بسته از آن استفاده شود. به همین خاطر هست که در محیط‌های آزاد بست‌های کمربندی ان اس اس مشکی کاربرد بیشتری دارند.

ابعاد بست NSS

از دیگر مقوله‌های بسیار مهمی که باید به آن اشاره کرد وجود ابعاد این بست ها است که دارای سایزهای متنوعی است. برای مثال بست‌های کمربندی دارای سایز 10 تا 120 سانتی‌متر هستند و همچنین ضخامت پهنای آن به‌صورت 2.5، 4.5، 4.8، 7.6، 9، 3.6 می‌باشد که با این ابعاد در بازار موجود می باشد. هرکدام از این سایزهای بست‌های کمربندی در صنعت‌های مختلف کارایی دارند که شما دوستان عزیز به‌راحتی می‌توانید از به‌صورت آنلاین از طریق سایت خریداری نمایید.

ساختار بست ان اس اس

اصولاً در هنگام خرید بست ان اس اس بهتر است به ساختار و مواد تشکیل شده این بست‌ها دقت فرمایید؛ چون دانستن این موارد کمک شایانی به شما خواهد کرد. این نوع از بست‌های پلاستیکی از جنس نایلون 6/6 یا 4/6 هستند. بست‌های کمربندی از نوع 6/6 از مقاومت نسبتاً بالایی برخوردار نیستند به همین خاطر بهتر است در محیط‌های آزاد استفاده نشود.

استفاده از این محصول در محیط‌های بسته هیچ محدودیتی ندارد و از سرعت پوسیدگی این بست‌های پلاستیکی می‌کاهد. اما اگر به دنبال یک بست مقاوم‌تر هستید برای مصارف بیرونی می‌توانید از نوع 6/4 آن استفاده کنید. از مزیت‌های بست کمربندی 6/4 خاصیت ضد اشتعال آن است که در هنگام بروز آتش‌سوزی خودبه‌خود خاموش خواهد شد و همچنین این بست دارای استاندارد جهانی ul  می‌باشد. این بست‌ها در فواصل دمایی 66 الی 85 درجه سانتی‌گراد استفاده می‌شوند.

موارد استفاده از این بست

این بست‌های برای محکم کردن و بستن سیم‌ها، کابل در صنعت برق و قطعات پلاستیکی مثل شلنگ و… استفاده می‌شوند البته نکته قابل‌توجهی که وجود دارد این است که در هنگام بستن این بست‌های بهتر است دقت کنید؛ چون میزان سفت کردن بیش از حد کابل‌ها و سیم‌ها سبب زخمی‌شدن آن‌ها می‌شود. هرچند که باید این موارد در خصوص چفت کردن شلنگ‌هایی که از آن آب و نفت و غیره عبور می‌کند در نظر گرفت.

این نوع از بست‌ها کاربرد زیادی دارند برای مثال برای بازداشت موقت سارقان به‌جای دستبند می‌توان از بست‌های ان اس اس استفاده نمود. شاید برای خرید یک محصول در فروشگاه متوجه وجود این محصول باشید که بیشتر برای بستن قیمت و یا نگه‌داشتن محصولات کاربرد دارد. یکی از نکاتی که وجود دارد بستن این محصول است که بعد از استفاده از آن امکان باز شدن آن وجود ندارد.

آیا بست کمربندی NSS  از خاصیت  anti-uv  برخوردار است؟

بله اصولاً این ویژگی بیشتر در بست‌های کمربندی که به رنگ مشکی هستند وجود دارد.

کدام نوع از این بست‌های برای محیط‌های باز قابل‌استفاده هستند؟

اگر شما به دنبال یک بستی هستید که مقاومت بالایی داشته باشد بهتر از نوع 4/6 این محصول استفاده نمایید.

سخن آخر

بست‌های کمربندی در صنعت‌های مختلف نقش پر رنگی دارند به همین خاطر بهتر است برای تهیه آن‌ها از سایت‌های معتبری خریداری نمایید. به همین خاطر شما دوستان عزیز برای تهیه این محصولات با کیفیت می‌توانید به‌صورت آنلاین ازطریق سایت بازاری با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

این سایت دارای  بسیاری از انواع لوازم‌یدکی و صنعتی است و همچنین تمامی بست‌های کمربندی اعم از ولتی مکس، YY ، ام اس تی، فروزش در این فروشگاه موجود می‌باشد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

ع. شاه قلعه

ع. شاه قلعه

علی شاه قلعه هستم مهندس نرم افزار و افتخار میکنیم که از سال 1393 در سایت بازاری فعالیت میکنم و سعی میکنیم در بخش فروشگاه های حوزه صنعتی و کشاورزی و ابزار الات حرفی برای گفتن داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×
    error: Content is protected !!