پیشنهاد شده
جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 05 - 17 ساعت :
» موضوع » شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی

شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی

آذر ۹, -۶۲۲ 1020

خانه انجمن ها شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی

  • این موضوع خالی است.
نمایش 0 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #1043
      ع. شاه قلعهع. شاه قلعه
      مدیرکل
      Up
      0
      Down
      ::

      یکی از انواع شیلنگ های پراستفاده، شیلنگ سیلیکونی پزشکی و دارویی است. این شیلنگ ها انواع و اندازه های مختلفی دارند که نوع متوسط آن به عنوان شیلنگ پزشکی استفاده می شود. شیلنگ های سیلیکونی در بخش های مختلف صنایع پزشکی  کاربرد دارد که وظیفه اصلی آن انتقال مایعات است.

      ماده اصلی در ساختار این شیلنگ ها سیلیکون می باشد؛ اما مواد دیگری نیز به آن اضافه خواهد شد. به صورت کلی این نوع شیلنگاز سیلیکون، پلیمرهای افزودنی، تقویت کننده ها، آگنت های مقاومت به حرارت و موادهای ضدآتش ساخته خواهد شد. در ساختار این شیلنگ ها مواد سمی وجود ندارد به همین دلیل در صنایع پزشکی و دارویی کاربرد زیادی دارند. شیلنگ های سیلیکونی آلمانی، کره ای و چینی از بهترین نوع این شیلنگ ها می باشد.

      قابل ذکر است که شیلنگ های سیلیکونی یکی از موارد پرکاربرد در صنایع داروسازی و غذایی می باشد که در انواع مختلفی به بازار عرضه خواهد شد. به وسیله این شیلنگ ها می توان محلول های شیمیایی و مایعات را جا به جا نمود. از نام این محصول به راحتی می توان متوجه شد که ماده اصلی در تولید این نوع محصول سیلیکون است. این عنصر پلیمری در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

      یکی از مهم ترین مزیت های این محصول در صنایع گوناگون، مقاومت بالای آن در برابر شرایط جوی، رطوبت و نور می باشد؛ همچنین سیلیکون ها می توانند دماهای بالای ۲۶۰ تا ۳۱۵ درجه سانتی گراد را تحمل کنند همین ویژگی عامل اصلی تولید محصولات مختلف از سیلیکون می باشند.

نمایش 0 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

ع. شاه قلعه

ع. شاه قلعه

علی شاه قلعه هستم مهندس نرم افزار و افتخار میکنیم که از سال 1393 در سایت بازاری فعالیت میکنم و سعی میکنیم در بخش فروشگاه های حوزه صنعتی و کشاورزی و ابزار الات حرفی برای گفتن داشته باشیم.
  • ×
    error: Content is protected !!