یکشنبه , ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ 2024 - 09 - 08
» بست فلزی » بست فلزی بیکو BICO
بررسی ویژگی های بست فلزی بیکو BICO
بست فلزی

بست فلزی بیکو BICO

خرداد ۱۷, ۱۴۰۳ 70202

بست فلزی یکی از پرکاربردترین لوازم در صنایع مختلف است. به عبارتی می‌توان گفت هرجا پای استفاده از شیلنگ وسط باشد، استفاده از بست فلزی نیز در آن مکان به چشم می‌خورد. بست فلزی که شاید آن را با نام بست فلزی شیلنگ بشناسید نوعی پیچ است که یک حلقه فلزی روی آن قرار گرفته و این پیچ و حلقه به هم وصل هستند. بیشترین کاربرد این بست‌ها برای جلوگیری از نشت انواع مایعات و سیالات است. به دنبال این امر بست فلزی را به دور شیلنگ‌هایی که به مخازن گاز و یا مایعات متصل هستند بسته و محکم می‌کنند تا از هرگونه نشت آنها جلوگیری کرده باشند. در ادامه مقاله شما را بیشتر با این بست‌ها و کاربردشان آشنا می‌کنیم. همراه ما باشید.یکی از پرفروش‌ترین بست‌ها در این زمینه بست فلزی بیکو است. این بست محصول کشور ترکیه است و با عملکردی که از خود نشان داده به یکی از پرفروش‌ترین بست‌ها در کشور ما تبدیل شده است. همچنین ساختار و جنس این محصول نیز بسیار باکیفیت است که این موضوع باعث شده این بست به طرفداران زیادی پیدا کند.

بست فلزی bico که ساخت ترکیه است مدتی است به کشور ما وارد شده و فروشگاه‌های زیادی نیز آن را عرضه می کنند. در ادامه مقاله قصد داریم شما را با خصوصیات و ویژگی‌های بست فلزی شیلنگ بیکو آشنا کنیم.

کیفیت بست فلزی بیکو BICO در بازار

چند ویژگی مهم بست فلزی بیکو سایز 30-20

از ویژگی‌های مهمی که در این محصول وجود دارد باید به استفاده از ورق گالوانیزه ضد زنگ با ضخامت 0.6 میلی‌متر در آن اشاره کنیم.

  •   در این محصول پیچ بکسی قرار داده شده که علاوه بر آچار بکس می‌توان پیچ گوشتی‌های 2 سو و 4 سو را هم در آن بکار گرفت.
  •   ویژگی مهم دیگری که وجود دارد اینست که در طراحی جدید این بست لبه‌های آن به بیرون رانده شده تا از آسیب‌های احتمالی به شیلنگ جلوگیری کند.
  •    شل نشدن و دوام بالا هم از دیگر مواردی است که در بست بیکو قرار دارد. در واقع برخی بست‌ها پس از مدتی کارکرد، قدرت اولیه خود را از دست داده و ممکن است مایع یا گاز از آنها نشت پیدا کند. در صورتی که بست بیکو با ساختاری که دارد برای مدت‌های طولانی به کار خود ادامه داده و دچار هیچگونه مشکلی نمی‌شود.
  •   بست‌های این برند جدا از عملکرد و کارایی که دارند از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار بوده و در رقابت با دیگر محصولات بازار هستند.

مواردی که نام بردیم دقیقا همان ویژگی‌ها و نکاتی هستند که تمام مشتریان به دنبال آنها می‌گردند. درنتیجه می‌توان با خیال راحت این محصول را خریداری کرده و در موقعیت‌های مختلف بکار گرفت.

برای دریافت لیست قیمت و خرید بست فلزی بیکو با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس   ۴۵ ۵۵۵ ۳۶۰ – ۰۲۱  و  ۹۲ ۵۵۵ ۳۶۰ – ۰۲۱

 

انواع بست BICO از نظر سایز

بست‌ها تنها در یک اندازه تولید نمی‌شوند و سایزهای مختلفی دارند. به احتمال زیاد شما تنها بست‌ها را در اندازه‌های کوچک دیده‌اید اما باید بدانید این محصولات در سایزهای بسیار بزرگ نیز تولید می‌شوند. برای مثال از انواع سایز بست شیلنگ باید به موارد زیر اشاره کنیم.

  • بست شیلنگ 1/4 اینچ: قطر داخلی آن حدود 6.35 میلی‌متر است
  • بست شیلنگ 3/8 اینچ: قطر داخلی آن حدود 9.52 میلی‌متر است
  • بست شیلنگ 1/2 اینچ: قطر داخلی آن حدود 12.7 میلی‌متر است
  • بست شیلنگ 5/8 اینچ: قطر داخلی آن حدود 15.88 میلی‌متر است
  • بست شیلنگ 1 اینچ: قطر داخلی آن حدود 25.4 میلی‌متر است

برای اینکه بست مناسبی انتخاب کنید ابتدا باید قطر شیلنگ را در نظر بگیرید و سپس بستی متناسب با این قطر تهیه کنید.

خصوصیات بست فلزی شیلنگ بیکو

بالاتر شما را با ویژگی‌های بست بیکو آشنا کردیم. اما موضوع به همینجا ختم نمی‌شود و موارد دیگری نیز در این محصول رقابتی وجود دارند که در ادامه این موارد را به شما معرفی می‌کنیم.

قیمت رقابتی

بالاتر اشاره کردیم که این بست از قیمت مناسبی برخوردار است. البته ناگفته نماند این قیمت مناسب به فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید هم بستگی دارد. در واقع قیمت خرید این محصول رقابتی است. وقتی هم که محصول رقابتی باشد، خریدار می‌تواند انتخاب کند که کدام محصول را با توجه به کیفیت و عملکرد آن انتخاب کند.

طراحی جدید

نکته دیگری که در رابطه با بست فلزی بیکو وجود دارد طراحی جدید آنهاست که در لبه‌ها و پیچ بست بکار رفته است. به عبارت ساده‌تر لبه‌های بست به بیرون قوس داده شده‌اند که این مورد باعث می‌شود در استفاده طولانی مدت به شیلنگ آسیبی وارد نکنند. همچنین پیچ آن هم به طوری طراحی شده که جدا از آچار می‌توان آن را با پیچ گوشتی هم تنظیم کرد. درنتیجه در هر مکان و موقعیتی که باشید می‌توانید به سادگی از این محصول استفاده کنید. مواردی که نام بردیم باعث افزایش ایمنی بست‌ها نیز شده است.

ضد زنگ بودن

خصوصیت دیگری که در این بست‌ها وجود دارد خاصیت ضد زنگ بودن آنهاست. به دنبال این امر می‌توان از این بست‌ها در هر محیطی با هر درصد رطوبتی استفاده کرد. دلیل این خاصیت ضد زنگ بودن هم استفاده از ورق‌های گالوانیزه ضد زنگی است که در این محصول بکار گرفته شده است.

مقاومت بالا

ساختار این بست فلزی به گونه‌ای است که هیچگونه آسیبی نمی‌بیند و تا مدت زیادی به کار خود ادامه می‌دهد. در واقع در ساختار بست بیکو از موادی استفاده شده که دوام و طول عمر آن را حدود زیادی نسبت به دیگر بست‌ها افزایش داده و شاهد مقاومت بیشتر آن هستیم. به عبارتی با استفاده از بست فلزی بیکو هیچ راه خروجی برای نشت سیال باقی نمی‌ماند.

کیفیت بست فلزی بیکو BICO چگونه است

قیمت بست فلزی بیکو

در قیمت این بست جدا از هزینه خود آن موارد خارجی زیادی هم تاثیرگذار هستند. برای مثال از این موارد باید به فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید اشاره کنیم. مورد دیگری که وجود دارد اینست که به دلیل نوسانات موجود در بازار نمی‌توان قیمت معینی را برای این محصولات عنوان کرد. همچنین سایز بست نیز از مواردی است که در هزینه نهایی آن بسیار تاثیرگذار است. دیگر مسئله‌ای که می‌توان آن را جز مهم‌ترین موارد تاثیرگذار در قیمت دانست برند تولید کننده محصول است که بست فلزی بیکو از قیمت مناسبی برخوردار است.

درنتیجه ابتدا باید نوع بست و سایز آن را انتخاب کرده و سپس قیمت نهایی آن مشخص می‌شود. حتما برای تهیه بست شیلنگ فروشگاه معتبری را انتخاب کنید تا با قیمت‌های نجومی روبه رو نشده و بتوانید این محصول را در قیمت اصلی آن خریداری کنید.

برای دریافت لیست قیمت و خرید بست فلزی بیکو با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس   ۴۵ ۵۵۵ ۳۶۰ – ۰۲۱  و  ۹۲ ۵۵۵ ۳۶۰ – ۰۲۱

 

خرید بست فلزی بیکو

از مواردی که در خرید این محصول باید به آن توجه کنید نوع بست است. در واقع برخی بست‌ها به دو دسته دائمی و غیردائمی تقسیم می‌شوند. برای مثال اگر در شرایطی کار می‌کنید که نیاز به باز و بسته شدن مداوم بست دارید باید نوع دائمی را انتخاب کنید. مورد دیگری که در خرید باید به آن دقت کنید سایز بست است. در خرید این محصول باید حتما آن را متناسب با قطر شیلنگ یا لوله مورد نظر تهیه کنید تا هنگام نصب با مشکلی روبه رو نشوید.

مورد دیگر فروشگاهی است که می‌خواهید از آن خرید کنید. یکی از فروشگاه‌هایی که با چند سال سابقه در زمینه فروش لوازم یدکی مثل بست فعالیت دارد فروشگاه بازاری است. این فروشگاه به صورت اینترنتی فعالیت دارد و محصولات خود را از بهترین برندهای موجود در بازار تهیه می‌کند. اگر قصد تهیه انواع بست فلزی بیکو را دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به این فروشگاه بزنید.

سخن پایانی

در این مقاله شما را با بست فلزی بیکو آشنا کردیم و ویژگی‌های این بست را در اختیارتان قرار دادیم. متاسفانه امروزه اجناس تقلبی در بازار بسیار زیاد شده‌اند و به دنبال این موضوع حتما باید به فروشگاه معتبری برای خرید مراجعه کنید تا با این اجناس تقلبی روبه رو نشوید. باتشکر از اینکه تا انتهای مقاله همراه ما بودید.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
error: Content is protected !!